2012. december 8., szombat

Az agyam a második legkedvesebb szervem.




Isten éltesse a ma 81 éves Woody Allent!




Csak a számok: 77 forgatókönyvet írt, 53 filmet rendezett, 49 filmben játszott. Szám szerin 127 kisebb nagyobb díjjal ismerték el eddig a munkásságát. És ma 81 éves. Néhány plakáttal és idézettel tisztelgünk a mester előtt.



 



Valószínűleg túl lassú vagyok. Nemrég elütött egy autó, amit két ember tolt.








Vajon van-e túlvilág? És lehet-e ott zuhanyozni? 







 A fiúk napjában egyszer kaptak meleg ételt: egy kondér gőzt.






Az agyam a második legkedvesebb szervem. 





A kenyérpirítóm gyűlöl engem...  




Aki korán kel, az igen.  






 ... az arca olyan volt, mint Louis Armstrong hangja.







A pénz jobb, mint a szegénység, már csak anyagi szempontból is. 







Gyönyörű gyerekeim vannak. Hál istennek a feleségem megcsalt.  







  
Amikor apám szeretkezni akart, anyám mindig megmutatta neki a fényképemet







 Új megoldást talált a szájszagának elleplezésére. Felemeli a karjait.







 Évekig nem szóltam a feleségemhez. Nem akartam félbeszakítani. 








Dolgoztam már állatkertben is. A vendégek azt kérdeztek, hogy mennyit fogok még nőni.




Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.





Pompás aranyóra. Büszke vagyok rá. Nagyapám a halálos ágyán adta el nekem.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése