2015. március 13., péntek

#coolandgang

" az lenne jó, ha mindenki szeretné a nagymamát, a nagymama szeretné a tarhonyát, ha mindenki tudná hogy a lábszag csal, és azt is hogy a jó nyalóka vissza nyal mindenki mindenki " 






Nehéz lesz, ezek után a mélyértelmű, kristálytiszta, mélyenszántó, de egyben lényegretörő meghatározást követően bármit is elcsépelni. Volt egy összeállítás, amiben a legkúlabb moziplakátokat vették sorra. Én is szemezgettem belőle, de aztán nagyon magasról tettem, rá mert rájöttem, hogy ez egy teljességgel lehetetlen vállalkozás. Szóval válogattam, és aztán felrakosgattam. Kinek a kúl, kinek a kúlabb, nekem speciel a Schultz Gizi.

















































































































































































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése