2015. április 18., szombat

#theartcinemamystery.

A Művész mozi rejtélye.





A Művész mozi előterében bukkantam rá erre a darabra. Gondoltam valamiféle újragondolt plakát egy művészeti főiskolán tanuló grafikus tanulótól, aki meggyőzte a mozgó vezetőségét, hogy a plakátja elfér a falon a hivatalos plakátok közt.  Hogy teljesen őszinte akarok lenni először én is azt hittem, hogy az, de mivel ez egy régebbi Tarantino film, valahogy gyanús volt a dolog. Már otthon vettem észre, a plakát bal alsó sarkában a pici logót, Redmozi.hu, innen már legalább valamiféle nyomon voltam. Aztán a plakátfiús facebook oldalon felraktam a képet és egy olvasó összekötött a Vodafonnal, mert ők álnak a kampány, és az oldal mögött. Később egy cikk is megjelent a Kreatív. hun ebből idézek majd.










Kampánycél:
A Vodafone Red Mozi szolgáltatásának bevezetése. Mostantól minden Red-előfizetéssel rendelkező ügyfél az előfizetéses csomagba tartozó filmeket díjmentesen tekintheti meg 2015. május 31-ig.





 

Kreatív koncepció: A Red Moziban megtekinthető filmek címeit hekkeltük meg, vizuálisan pedig a film emblematikus jeleneteit öntöttük plakátformába, melyeket a népszerű budapesti művészmozikban állítottunk ki. Igazi örömmunka!






ALKOTÓK LISTÁJA:
Megbízói oldal
Megbízó: Vodafone
Márkaigazgató: Baráth Péter
Integrated communications manager: Járási Virág
Integrated campaign expert: Kánai András
Ügynökségi oldal
Reklámügynökség: Leo Burnett  & Artificial Group
Head of copy: Horváth Gergely
Head of design: Haberland Attila
Art director: Gróf
Copywriter: Tóth Zsófi
Senior account manager: Kertész Jennifer