2014. július 8., kedd

The Hunger Games: Mockingjay - Part 1"

Ez vagy valami, vagy megy valahová.

 

 

2014. november 14-én kerül a magyar mozikba az Éhezők viadalának 172. része. Teljesen őszinte leszek, nem nagyon érdekel a film.  Minden félelmemet félre téve, megnéztem az első részét ennek a gigantikus sorozatnak. Nem kellet volna. Nem nekem való.







Másnak is kell filmet csinálni nem csak nekem, meg a hasonló kivénhedt kecskéknek, akik még valami némi-nemű történetet is keresgélnek a filmekben.  Ahogy lenni szokott, a filmes hírfolyamokban már sokszor fél-egy évvel a bemutató előtt jönnek a filmelőzetesek és a plakátok. 




És itt volt az Élvezők diadala: A kiolvasztott 1. rész. És csendben térdre ereszkedtem. Biztos volt már jobb, és szebb, meg minden, de ezek a plakátok olyan színvonalra emelték ezt a megélhetési sorozat folyamot, hogy lehet még a film is jó. 

Reménykedjünk. 







































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése